Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Glad Påsk!

Hej du Fina!

Har din dag hittills varit bra? Min dag började inte så värst...för det första vaknade jag på jobbet med huvudvärk. Skulle ta bussen hem som jag brukar och den går 6.48. Det tar en minut att gå till busshålls platsen så jag brukar alltid gå 6.43 så jag vet att jag hinner. Klockan är 6.42 och jag håller på att klä på mig och vad får jag se då? Jo bussen åker förbi!!! Sitter jag på den? NEJ eftersom den inte ska gå förrän om 6 minuter. Gahh blev så arg! Fick ringa hem till Finaste och be han hämta mig. Ok att bussen kan vara sen men inte ska den gå för tidigt!? Kom hem i alla fall tack vare älskling.

Har Du mycket påskpynt hemma? Jag har inget alls! Jag brukar alltid ha lite påskblommor men i år kom påsken lite för fort för att jag skulle hinna med tror jag. Men men Melvins påskägg är fixat och klart tills han kommer i alla fall. Han ska till farmor och farfar och fira lite påsk innan han kommer hit.

Finaste D jobbar ett par timmar idag. Vet inte hur länge det blir. Funderar på vad vi ska äta för mat idag. Ska inte äta påskmat idag för det blir det ändå mycket av i helgen. Hm vet inte vad jag är sugen på. Har Du några förslag?

Nu ska jag ner till tvättstugan och se om det är ledigt. Sen ska jag städa lite och göra fint.

Ha en bra dag och ta hand om Dig
Puss och Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/pask08-cult-design_34883120.jpg

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback