Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Godkväll

Hej Du!

Har Du haft en bra dag? Min dag har varit toppen. Min date med Lisen var trevlig. Mycket att prata om som vanligt;-) Även att vi inte träffas så ofta så kan vi alltid prata med varandra om allt och det är skönt. Sitter på jobbet och inväntar natt personalen som kommer klockan 22. Känner mig trött och jag blir nog inte uppe så länge idag. Andra gånger har klockan varit både 02 och 03 innan jag pallrat mig in i vår säng i jour rummet!! Beror på vem som jobbar natten och vilka som är roliga att prata med.

Saknar min lill skrutt massor. Han är hos sin pappa över helgen. Har inte träffat honom alls idag och då blir det extra jobbigt.  Har inte hänt många gånger att jag inte träffat Melvin  varje dag. Även om Eric har honom kan jag ju inte hålla mig borta...mamma är ju trots allt bäst!? Pratade med Melvin i telefonen förut när han skulle gå och lägga sig:
-Hej mamma vad gör du?
-Jag jobbar. Vad gör du?
-Varför då? Jag ska sova nu säger pappa. Mamma jag älskar dig och du är gullesöt. Hej då puss puss
Sen la han på! Världens finaste skrutt kan jag lova. Tänk att han snart fyller tre...var tog dom tre åren vägen igentligen?

Har försökt lägga upp en profil bild men jag lyckas inte. Tänkte att det kanske skulle vara trevligt om Du ser vem Du läser om. Aja får väl flörta lite med bloggproffsen Milla och Vickan och se om dom kan hjälpa mig;-)

Har inget planerat inför morgondagen och det hör inte till vanligheterna. Min finaste slutar 13 i morgon så om det är väder blir det kanske en liten tripp till Tofvehult och fika. Läääänge sen jag var där nu.
Ska Du hitta på något roligt i morgon?

Sov Gott och mys lite extra med din älskling(ar) brevid Dig,tänk på stackars mig som får ligga helt ensam i en liten säng på jobbet...Nej värs så farligt är det inte men lite ensam känner jag mig allt...

Hörs i morgon igen. Var rädd om Dig
Puss på Dig

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Hej gumman!

hoppas att du kunde sova bra på jobbet inatt! Klart att vi ska hjälpa dig med en profilbild =) Ser fram emot morgonkvällen, då det blir tjejmiddag! får höras av angående mat m.m.

Ha det fint i vårvädret!!

puss o kram!!

Postat av: Maline

Naa vad gullig han är din lille pojk! Hihi.. :D



Hoppas jag mår bättre imorgon!!!!! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback