Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hej Du glade!!

Fina fina Du!

Jobbar Du, pluggar eller slappar Du idag? Kanske städar Du och tvättar eller gör något annat riktigt spännande? Jag själv gör inte så mycket för tillfället. Ska jobba sen i vanlig ordning.

Gårdags kvällen var inte upphetsande på något vis! Finaste D jobbade till 18. Kom hem och duschade och myste en stund och sen drog han iväg igen för att hjälpa sina bröder och kom inte tillbaka förrän 21. Kul Jul! Jag var iof inte så rolig heller kanske. Koma trött och seg och skulle lätt kunnat gått och lägga mig vid 18.
Ååå vill att det ska hända något roligt. Något oväntat och oplanerat. Känns som vardagen bara rullar på med jobb och sådana där "vardags saker".  Nästa fredag fyller jag år (hua så otäckt) och då ska jag ut med flickorna på jobbet. Det är någon tjej kväll på Tre Rum och Kök men vin och choklad provning (kan det bli bättre?!?!) smink tips, och massa annat skoj så det ser jag fram emot. Men det är planerat sen lääänge och inget sånt där spontant som jag är ute efter. Tänk om det damp ner en triss lott i brevlådan med en x antal miljoners vinst på! Eller om dom ringde från tv4 och sa:" Grattis Malin idag ska du få komma till studion och skrapa och du kan vinna minst 10 000 kr i månaden i tio år". Jag skulle ju inte tacka nej i alla fall...Dra ihop sina nära och kära och åka iväg någonstans och bara ha det så skööönt. Som det känns nu skulle jag bli överlycklig om någon ringde och frågade om vi skulle åka till Vimmerby eller Oskarshamn eller något annat ställe och bara dricka kaffe! Aja är väl inne i någon sådan period då jag vill att lite oväntade saker ska ske.

Pratade med kära bror igår. Han ska flytta till Växjö efter sommaren. Hans tjej bor där och han är nästan aldrig hemma i Totebo ändå längre. Varför betala massa pengar för en lägenhet man bara sover i? Kul för honom och det tar ju inte så lång tid för oss att åka till Växjö och hälsa på heller. Lite mer spännande att åka till Växjö än Totebo;-)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/jag-och-tobias_35566353.jpg
Jag och min bror Tobias på Volbeat konsert i Lund mars 2009


Saknar mina tjejer...Vad gör ni i helgen? Kan vi inte försöka slita oss från våra upptagna liv och ta en fika? Hur låter det Milla, Vickan, Petra och Maline?

Nu blir det att duscha, göra sig i ordning, laga mat, diska och sen dra till jobbet. 15-07 står på schemat denna gång!

Ha en fin dag!
Puss och Kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Hej söt!!

Klart att vi måste se till att få in en fika! Jag TROR att jag har en timma lunch på lördag då jag jobbar. kan ju ta reda på det, för då kanske vi kan kläma in det. Har ju fullt upp med flytten annars =( Hoppas att du mår bra!!



Puss o kram!

Postat av: Victoria

Heej vännen!

Jaa jag träffas jätte gärna över en fika nu i helgen, skulle vara super roligt att träffa alla flickorna igen, känns som det var ett tag sen så det behövs! Vi måste hörs av och boka in nåt! =)

puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback