Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hur svårt kan det va?

Godmorgon!
Ja eller en så god morgon är det inte för min del! Slutade jobbet klockan 7 och åkte bussen hem. Nar jag kommer hem och ska gå in i trapphuset så är dörren låst och mina nycklar har Finaste lagt i brevlådan inne i trapphuset. Vi har bara en nyckel eftersom Finaste lyckats supa bort sin. Bara att ringa och be honom komma hem med fastighetsnyckeln så jag kan komma in. Väl inne i lägenheten slår jag ner min bakdel i soffan med laptopen i knät. Har suttit från 7.20 till nu,9.30, och försökt lägga upp en profilbild. Har jag lyckats? NEJ!!! Har ju som ni ser lyckats ändra utseende på bloggen men syns någon bild på mig? ICKE. Jag måste ju va totalt störd som inte lyckas. Jag tror(vet) att jag gör precis som man ska men inte fan kommer det fram någon bild. Ååååå blir så arg. Får se om jag ger mig på ett nytt försök eller om jag ger upp nu. Nog om det.

Det ser ut att bli fint väder idag också "lycka"! Blir nog en tur till Tofvehult för en fika men älskling. Det är ju ett perfekt ridväder också så jag kanske skulle ta och höra med Cissi om hon ska till stallet idag. Red förra fredagen och i söndags.
Min lilllasyster Mikaela har två islandshästar så i söndags var Melvin och jag där. Han har aldrig varit i närheten av hästar men sagt att han inte tycker om dom. När vi kom dit gick han rakt in i hagen och sa att det var hans hästar och att han skulle rida nu. Det är nog mest snack tänkte jag och när han väl ska rida törs han nog inte. Eller hur! Han satte sig upp framför mig,tog tag i tyglarna och sa" spring då hästen" Herregud vad han skratta när vi sen travade en bit. Jisses!
Efter en stund sa han till mig" nu får du gå av mamma för jag ska rida själv". Så det var bara för mig att kliva av och gå brevid. Fick inte hålla i honom men jag tog ett stadigt tag i hans overall som han inte märkte. Kanske blir en ryttare av honom? Min skrutt det där;.)

Nähä nu börjar det kurra i magen. Dags för frukost. Vad ska Du göra idag? Hoppas Du kan vara ute och njuta av det härliga vädret.

Puss på Dig

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

din blogg blev jätte fin! =) ja, tackoskväll låter jätte bra! som sagt, smidigt, lättlagat och gott!



Kramar!!

Postat av: milla

det är klart att du får!! =) jag ska ta reda på om man kan lägga upp lite länkar på dom bloggar man läser. då får jag lägga upp din med va? =)

Postat av: Maline

Jaa ligga i sängen och bli frisk.. :p Åh din lille söta son, jag dör! :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback