Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kommer inte på någon bra rubrik...

Hejsan Du!

Det här kommer inte bli det mest intressanta inlägg jag skrivit...Har inget annat för mig just nu bara.
Igår var vi ju som sagt hemma hos E. Ja hela natten faktiskt för E hade inget äpple hemma att locka ut latmasken med på mig och Finaste, så vi sov på soffan. Vi orkade verkilgen inte gå hem och D hade druckit lite rusdryck och var inte körklar, och som Du vet är jag lite sär och inte har körkort. Meeeen jag börjar bli mer och mer sugen på att ta ett så vem vet, en dag kanske ni ska stanna hemma för då kanske jag är ute i trafiken!!!!

Vad ska Du gör en dag som denna? D är just nu på en föreläsning som någon känd klättrare/friluftsmänniska håller på Ludde skolan. Jag kände mig måttligt road över att följa med så jag kom med den smarta ideén att han skulle ta med sig sin äldsta bror, och tänk att det nappade han på. Hihi slapp jag följa med och låtsas se intresserad ut;-)

Är bjudna på fest ikväll men jag känner inte riktigt för det. Skulle bara vilja ta det lite lugnt. Nästa helg ska jag ut och helgen efter det är det valborg och då blir det ju lite kalasande också. Men men vi får väl se hur det blir.

Jag är såå trött. Somnade sent och vaknade tidigt. Melle slog upp dom bruna kl 7!!! Inte likt honom precis. Kanske skulle passa att låta kudden äga mig lite nu innan D kommer hem...Ja men det lät ju som ytterligare en bra idé. Två smarta ideér på en och samma dag! Hur ska det är sluta?!?!?!

Hej på Dig!
Puss o kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Hej gumman!!

Hoppas att allt är bra med dig! jag hade bara en halvtimma lunch idag.. =( men kan vi inte ta en bio någon dag? jag har fått en ny biobiljett på jobbet, så jag kan gå när som!!

Vi kan väl kolla upp vilka filmer som går?

Kramar!!

Postat av: Malin Sofia

Hej! Jag fick tips om att du ville hänga med på bloggträffen i sommar. Du är mer än välkommen. :) Ge mig bara ditt fullständiga namn och mailadress så skriver jag upp dig på listan direkt! //Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback