Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kurr i magen och sand i ögonen!

Godmorgon Du Fina!

Ja för mig är det iaf fortfarande morgon eftersom jag inte har pallrat mig upp ur sängen än! Måste nog göra det väldigt snart för jag är sååå hungrig. Orkar bara inte slänga benen över sängkanten;-)

Vad gör Du en dag som denna? Själv ska jag  ner på stan en sväng innan jag ska till jobbet. Ska se om det finns något fint och billigt som jag kan ha på mig i morgon när jag ska ut och skaka rumpa. Blir nog jägarns kul tror jag. Dom andra tjejerna verkar också pepp så det bådar gott! Finaste Daniel ska vara hemma med Melle i morgon kväll och busa.

Det ska bli skönt att få slippa sova jour i natt faktiskt. Få vakna upp hemma och vara ännu ett år närmare pension!!!! Undrar om jag alltid kommer ha ångest när jag ska fylla år?!?! Jag har haft det sen jag fyllde 20 vad jag kan minnas. Då hade jag precis flyttat till egen lägenhet och jag tyckte det var hemskt att vakna upp och inte ha mamma där på sin födelsedag. Jag grät t.om en skvätt och E tyckte jag var väldigt konstig...

Nä nu måste jag gå upp och äta. Bjuder på en bild från i lördags när jag visar en glimt av Finaste Daniels mage!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/3256_80498337820_667427820_2184499_3513478_n_36300215.jpg

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Ni är så fina tillsammans!



puss!

Postat av: Storebror

Kom inte och prata om åldersnoja!!!! Du är ju inte ens i närheten av att vara så gammal som jag.

Den där anonyma kanske skulle må bra av att hälsa på storebror ett tag.

Tycker inte om folk som inte tycker om min familj!!!

Ringer i morgon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback