Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kwäller

Godkväll på Dig!

Har Du haft en skön dag? När Finast slutat jobba åkte vi och tittade på ett gårdshus. Jag hade haft ganska höga förväntningar på det och fantiserat hur det kunde se ut...men oj vad besviken jag blev:-( Visst det var väl charmigt och så men inget för oss. Man kom in i en väldigt liten hall där dessutom tvättmaskin och torktumlare huserade. Innanför hallen låg den minsta toalett Du kan tänka dig. Toa stol, handfat och en liiiten dusch. That´s it! Hade inte gått att få in ett stort badlakan ens såg det ut som. Köket var konstigt planerat och ena överskåpet satt konstigt och täckte halva fönstret?! Vardagsrummet var väl ok men inget märkvärdigt. Fanns iof en fin kamin där men det luktade väldigt mkt eld och ved i hela huset, och vem vill gå och lukta majbrasa året om? En brant och smal trapp ledde upp til övervåningen där två små sovrum låg. Sen var det inget mer!!! Varken Daniel eller jag såg något positivt med det. Just det...det var en uteplats som tillhörde gården också. Några stenplattor i en fyrkant på gräsmattan. Ett litet bord och två stolar kanske skulle få plats. Nä fy det var inget för oss och inte ett dugg bra för Melvin. Har ni en fin trea på nedre botten eller med balkong som ni inte behöver så hojta till;-)

Efter besvikelsen åkte vi runt lite och träffade lite folk. Sen åkte vi ut till Lager 157 (heter det verkligen så...nu blev jag osäker) aja Du vet nog var jag menar. Där mötte vi upp min bror och flickvän. Kikade lite där inne och jag var framme och klämde lite på ett par skor jag så gärna vill ha. Men inget köp den här gången heller.
Sen bar det iväg ner på stan för lite mat. Gott och trevligt. Blev komamätt bara så vi åkte hem efter maten och somnade en stund på soffan både jag och Finast. Sköönt med en liten soff lur. Finast är ute och går. Jag hade gärna följt med men har så satans ont i halsen igen. Blir aldrig av med skiten. Haft det i två veckor nu. Försvinn!!!!

I morgon kommer ju tjejerna. Ska bli så kul. Wiiie! Nähä nu ska jag se om det går något vettigt på tv att se på. Kanske hyra en film? Ska jag rösta för nar Daniel kommer hem.

Hörs i morgon. Trevlig lördag kväll på Dig. Hoppas Du får tillbringa den med någon speciell.

Puss och Kram


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback