Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lördag!

Hej Du Fina!

Då var 26 års dagen avklarad och jag har överlevt, men jag måste säga att jag tyckte det var lite stelt i ryggen i morse när jag skulle kliva upp!

Var ju på Tre Rum och Kök i går. Vinet och soppan var gott och chokladen likaså. Annars var det inget jätte roligt upplägg...Det var väääldigt mycket äldre damer där. Men vi hade kul vi Pippi flickor iaf. Pippi Carro och jag gick vidare till Räken och Harrys. Jätte kul även att det inte var så mycket folk. Det slank ner en del alkohol så jag var nog allt lite rund under fötterna när jag kom hem;-)

Idag kommer pappa med familj och ska fira mig. Vädret är ju strålande så vi ska bege oss ut på baksidan nu och sparka lite fotboll och leka i sandlådan.

Milla: Lycka Till idag med flytten till nya huset!

Ha en bra dag!

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: simone

grattis på dig i efterskott=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback