Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lördag...Wiiiie!!!!

Hejsan i det underbara vårvädret!

Vaknade vid 8.30 när Finaste Daniel skulle till jobbet. Kunde inte somna om så jag gick upp och hämtade datorn och kröp ner i sängen igen. Skönt. Efter en stund fick jag mess från fina Milla. Söta Vickan och hon skulle ut till Lager och sen ner på stan, och det passade ju bra för jag behövde lite rusdryck inför kvällen. Lager gick vi snabbt över och sen bar det iväg ner på stan. Milla var på jakt efter en jacka. Det blev en likadan skinn jacka från Vero Moda som jag har. Dom är sååå fina och snygga så det blir nog bra. Vi köpte en kaffe och glass (bara Vickan som var duktig och motstod) och satte oss nere vid vattnet. Såå mysigt och varmt och skönt i solen. Ska se om jag lyckas lägga upp en bild.
När vi satt där kom Västerviks Tidningen fram och ställde en fråga och tog en bild så Milla och jag hamnar i tidningen. Haha vet inte om killen fick ihop något vettigt svar för Milla och jag pratade samtidigt och han såg lite förvirrad ut ett tag;-)
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/mobilbilder-216_34223333.jpg
Daniel jobbar som sagt...vet inte hur länge. Hoppas han slutar snart för jag vill grilla idag. Plocka fram utemöblerna och sätta sig på baksidan i solen. Så härligt.
Vad ska Du hitta på idag? Tjejerna kommer vid 18-19 tiden och då blir det nog fart på oss skulle jag tro. Tänk att man har så mycket att prata om!

Trevlig dag på Dig. Ska ta mycket bilder ikväll och lägga upp i morgon.

Puss och kram På dig.

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: simone

jag vill med grillar=)=)Hade ni skoj igårkväll? kram

Postat av: sara

Fin blogg du har !

Håller en frågestund i min blogg, kolla in och fråga något! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback