Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Måndag och jobb igen!

Godmiddag kära Du!

Trött på all påskmat? Jag har faktiskt inte ätit så mycket påskmat. Åt det när vi var i mammas stuga men sen har det inte blivit mer. Bra det för jag är igentligen inget stort fan av det. Igår var tog vi en slappar dag. Vi var ute en sväng på förmiddagen och Melle cyklade till Tre T för vi skulle köpa kaffe. Han trampade på som tusan lilla skrutten;-) På eftermiddagen åkte vi till Finaste D:s mamma. Alla bröder utom en var där med sina familjer så det var livat kan ja lova. Melvin lekte och busade med sina "plast" kusiner och hade jätte roligt. Dom var ute en sväng och spelade fotboll också. Han har en tråkig hosta så tyvärr lekte och busade han lite för mycket och fick kräkas två ggr. Skulle ju gått på bio med Mina flickor men jag hoppade över det och var hemma med skrutten i stället. Får bli en annan gång!

Nu ska vi äta lite sen frukost. Sen blir det nog att gå ut en sväng. Jag jobbar idag 14.45-22. Blääää

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback