Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Skandal!!!

Hej du Fina!

Inget bloggande igår och ett sent inlägg idag...det är ju verkligen skandal?! 
Gårdagen spenderades i alla fall hemma men prinsen. Vi lekte och myste sået stod härliga till! E kom förbi på en kaffe och Melle passade på att visa hur duktig han är på att göra kullerbyttor. På kvällen hade jag teckespråk igen. Var jätte kul. Fick den värsta huvudvärken så tyvärr fick jag ställa in den planerade DH kvällen med flickorna:-( Försökte titta på det med det gick inte. Aj aj aj. Självklart hade skrutten svårt att somna. Det är ju så typiskt när man själv bara vill våldta kudden och dra täcket över huvudet. Vid 22 hade han fortfarande inte somnat så då fick han sova hos oss. Till slut somnade han men på tok för sent. Min son är väääldigt morgontrött och sover mer än gärna både till 8 och 9. Sa till honom i går kväll att jag skulle väcka honom jättetidigt idag och då fick jag till svar "det är härligt mamma"!!! Tror inte han tyckte det var så härligt när jag väckte honom klockan 6 i morse. Vill inte vakna och skulle bara vila en liiiten stund till. Men till slut kom han upp ialla fall. Han är så duktig min babis;-)

Började jobba 7 idag. Skönt faktiskt och jobba lite normala tider. Slutade 15 och då har man ju ändå mycket av dagen kvar. Har varit en riktigt slapp dag på jobbet. Sen lunchen har vi suttit i solen på balkongen. Skööönt. Inte alla som kan göra det på sitt jobb. Fick även ett glatt besked igår...efter sommaren kommer jag börja jobba heltid. Kanon bra. Blir även lite natt på schemat vilket betyder mer pengar. Jippi!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Finaste jobbar över i vanlig ordning. Soffan ser väldigt inbjudande ut...kanske blir en powernap tills han kommer hem?
Hur har Din dag varit?

Puss och Kram


Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maline

Hej sötfia! :)



Grattis! Vad kul att du ska få jobba heltid.. ;)



Min dag har varit jättebra! Jag har städat och tvättar för fulla muggar. Hoppas du mår bättre idag! Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback