Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

The Debut!!!

Ok...då kör vi!!!!
Välkommen till min blogg. Tänk att jag, blogghataren nr 1, skulle skaffa en egen blogg. Trodde jag verkligen inte. Vem ska tycka att mitt liv är något intressant att läsa om? Aja det märks väl ganska snart om det är någon där ute som läser. Har massa kompisar som bloggar och som jag följer.
Den här bloggen kommer handla om mig, min familj, och min vardag. Jag hoppas att ni har lite överseende om det ser konstigt ut eller om det står konstiga saker här, för jag kan absolut inget om hur man får sin blogg att se sådär snygg och inbjudande ut som så många har. Får testa mig fram helt enkelt.

Igår var det tjejkväll i vanlig ordning hemma hos Vickan. DH stod på menyn och självklart massa skratt,skvaller och mys.
Milla och jag var hurtiga och cyklade dit, och det kändes i kroppen att jag varit sjuk i nästan två veckor. Trött är bara förnamnet på hur jag kände mig när jag kom hem. Blev att bums krypa ner i sängen med älskling. (Iof inte fel)
Idag står jobb på schemat. Jobbar 15-22. Hade verkligen tänkt cykla till jobbet men efter en cykeltur i morse då jag lämnade lill skrutt hos dagmamman insåg jag att det kommer göra för ont i halsen. Inget kul att gå hela kvällen med aj aj i halsen, så det blir den lata varianten att hoppa på bussen.
Jaha det här var då mitt första inlägg i MIN blogg. Blev ju en halv novell;-) Nu ska jag se om jag kan klura ut hur man ändrar utseende och sånt på bloggen. Kan tänka mig att det kommer ett till inlägg innan den här dagen är slut...känns som jag redan är beroende!!!

Ha en trevlig dag och njut av vårvädret.
Puss på dig

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Heej gumman! :) Tack för igår, lika trevligt som alltid! =) Kul att du också skaffat en blogg nu, kommer följas med spänning :)

KraM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback