Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tiden går saaakta!

Godkväll Du Fina!

Ja tiden går verkligen sakta just nu. Sitter på jobbet och vill bara gå hem till mina Fina som väntar. Innan jobbet tog Melle och jag en promenad. Var ute och gick en timme och det var så skönt i solen.
Är ledig i morgon så Melle får vara hemma med mig och mysa. Kan vara skönt med en extra dag ledigt. Får se vad vi hittar på. I morgon kväll är det ju DH också. Dubbelavsnitt dessutom*lycka*! Flickorna kommer till mig och tittar, myyysigt.

Nähä nu ska jag försöka fördriva tiden med ngt tills jag får gå hem....

Trevlig kväll och natt på Dig!

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Hej vännen! =) Pratade med Lina också, som kanske hänger på i morgon, det är ok va? Hon skulle hjälpa Viktors syster att flytta så hon visste inte om hon hann men i fall hon gjorde det så ville hon gärna komma! =)

Kramar

Postat av: Petra

Är det dubbelavsnitt av DH? Kul =) Synd att jag inte kommer ikväll, men, men..Ni får ha en trevlig kväll! Vi ses snart igen // Massa kramar

Postat av: simone

gillar att läsa din blogg=)=) ha en trevlig kväll

Postat av: milla

hej gumman!! Har varit inne ett par gånger o kollat din blogg, men inget nytt skrivet, kan det vara jobb som gäller för dig?? =( Hoppas att du mår bra idag!! Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback