Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Till Anonym!!!

Kommentar från anonym: du är värd någon bättre än han
Nu har Du lämnat två kommentarer. Snälla Du vad är ditt problem igentligen? Vad vill Du få ut av det? Ska jag lämna den Finaste killen som finns och komma till Dig, Ditt fega patetiska lilla kräk som inte ens vågar stå för vem du är? Du måste ju själv snart inse hur patetisk och tragisk Du är. Har Du verkligen inget bättre för Dig, än att försöka förstöra för andra så tycker jag helt ärligt jätte synd om dig. Ditt liv måste vara väldigt ensamt. Skaffa Dig ett eget liv istället för att lägga Dig i mitt!!! Är Din avsikt att förstöra mellan mig och Daniel så säger jag än en gång: Lycka Till!!!

Till Er andra som tyvärr får ta del av idioten ber jag om ursäkt men jag kan inte hålla käften. Kan man göra något annat än att skratta åt stackaren???

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Varför skriva så?? Och inte stå för vem man är!? Så töntigt att hålla! Ni är söta tillsammans du och Danne =) Hoppas anonym skaffar sig ett liv och slutar hålla på!!!

Tack för en jätte mysig kväll, och Melle som är hur söt som helst ;) Vi ses snart igen, Många många kramar till dig! Hälsa lilla familjen

Postat av: milla

Det är bra att du skriver som du tycker gumman!! Hoppas att allt är bra med dig! Får ses snart över en fika!

Pussar!

Postat av: Malin

Vem är denna anonym? Petra eller Lina kanske?

Postat av: simone

vilken idiot som håller på. ORKAR?! Står på dig tjejen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback