Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Update!

Hej du!
Andra inlägget för dagen...inte illa. Sitter på jobbet. Är väldigt lugnt. Tittar lite på "Rent hus" samtidigt. Usch tycker det är det äckligaste programmet jag någonsin sett. Hur kan man bo så som vissa av dom gör? Visst dom är vuxna människor och får bestämma själva hur dom vill ha det hemma, MEN det stackars lilla barnet har inte valt att bo sådär. Stackars liten!!!
Kom på förut att min finaste och jag firar fem månader idag. Ska ha lite extra mys ikväll när jag kommer hem;-)
Jobbar till 22 men nu sa precis min kära chef att jag får gå hem. Tack för det!!!

Hoppas Din dag varit bra.
Hörs i morgon

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback