Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Våren är här!?

Hej Du!
Vilket väder det är ute idag! Jag har haft sovmorgon idag och när jag slog upp min bruna klockan 9.30 och drog upp rullgardinen blev jag såååå glad. Man hör fåglarna kvittra och solen lyser. Diverse blommor börjar ploppa upp i gräsmattan och framförallt, det luktar vår. Härligt härligt. Hörde av min finaste att det skulle bli ännu varmare i helgen. Hoppas.
Börjar jobba 14.45 idag. Har sovande jour också så jag slutar inte förrän 7 i morgon bitti. Men det kan det vara värt eftersom jag inte jobbar några helger, och det är inte så vanligt inom vården vill jag lova. Snart kommer Lisen hit på kaffe och prat. Mysigt.
Ser fram emot lördag för då kommer dom bästaste tjejerna hit för mat,vin? och myyys. Min finaste får snällt pallra sig härifrån;-)  Nähä om jag skulle ta på mig lite kläder och kladda på lite smink i fejjat...a det kör vi på!!!

Blir inte Du lycklig av detta väder?

Njut av våren och Dina nära och kära
Puss på Dig

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Vickan

Jaaa, visst är det underbart väder! =) Super skönt! Får nog blir lite promenander i helgen skulle jag tro! =) Jaha är Lisen redan hemma! Hälsa så mkt till henne! =) Guud vad roligt det ska bli i helgen! Puss och kram

Postat av: Maline

Överlycklig! :D

Postat av: simone

Postat av: simone

välkommen till bloggvärden=)=) hopas allt är bra med dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback