Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Växjö!

Ja helgen har spenderats i Växjö. Väldans trevligt må jag säga. Dock lyckades jag pricka in en helg då jag var tvungen att ha feber, halsont och konstant huvudvärk! Bra jobbat Malin. Men med panodil och ipren i kroppen så överlevde jag det också. Melvin har lekt med Magnus (katten) och finaste D klarade sig utan en allergichock.
Finns ju hur mycket roliga affärer som helst i Växjö, både klädaffärer och indrednig. När jag blir rik ska jag åka dit och spendera!

Hemma igen sedan klockan 16 ca. Borta bra men hemma bäst. Melvin slängde av sig skorna och stängde in sig på sitt rum och lekte så fort vi kom hem. Magnus i all ära, men leksakerna är nog snäppet bättre.

Jobb i möra i vanlig ordning. Har en riktig häst vecka framför mig med ett härligt 33 timmars pass som startar på torsdag klockan  7! Härligt värre...

En dusch på det här så är jag som ny igen...eller?

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback