Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Back to work!

Ja idag är det slut på lata dagar och oplanerade saker. Semestern är över för denna gången och allvaret börjar igen. Tråkigt att inte kunna göra vad man känner för på dagarna med lillen, men samtidigt skönt att komma tillbaka till vardagen igen och träffa jobb flickorna. 14.45-22 står det på schemat idag.

Melvin var inte så sugen på att bli väckt i morse. "Jag har inte sovit klart än. Hör du inte vad jag säger mamma?!" fick jag till svar när jag klockan 8:40 väckte honom och sa att det var dags att åka till dagmamman. Väl där gick det bra med lämningen och han var nog lite glad att få träffa kompisarna igen.

Vill hitta mig något tjusigt till lördag kväll. Då blir det stort kalas för Anna Panna som fyller 30 år. Ska bli himla trevligt.
Planerar en lunch med fina Milla i veckan också så då kanske man kan passa på att kika lite.

Nähä kanske man skulle ta och göra sig i ordning nu och sen bege sig till jobbet!!!
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback