Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Rubrik?

Kom inte på någon rubrik...vet inte riktigt vad jag ska skriva heller så det blir väl bara babbel som vanligt!
Halsen är (peppar peppar) bättre. Hoppas det inte blir mer av det.

Jobb som vanligt idag melan 14.45-22. I möra är det 7-15 som gäller. Hua! Borde vara förbjudet att börja jobba innan klockan 9.
Eh...ngt fel på datorn skulle jag tro. Nu när jag skriver säger den "Oh my god" och "oh no" rätt vad det är... Virus kanske?

Tråkig blogg utan bilder men det tar sån tid att ladda upp...och så är jag nog lite otålig också och inte orkar vänta.

Veckan består bara av jobb jobb jobb. Mån:14.45-22 Tis:7-15 Ons:14.45-22 tors7-22 plus jour Fre 7-16. Roligt  roligt... Ska luncha med Vickan och Milla på onsdag så det ser jag fram emot. På fredag är det grillning med familjen dag. Lillebror Dahl kommer hem från sydafrika och det ska firas. På lördag är vi bjudna på fest hos Sammy. Får se vad som händer och fötter.

Nej nu babblar jag bara om inget alls så det är lika bra att sluta nu!
Bjuder på en gammal bild iaf.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/puss_47185673.jpg

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/mobilbilder-144_47185534.jpg

Det blev visst två...

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback