Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Utvilad!

Ja igår somnade jag o lillen vid 21.30 och vaknade inte förrän 10.20 idag. Melvin hade kunnat sova vidare, men jag tyckte det var dags att gå upp då. Ledig dag idag och jag ska roa mig med att tvätta! Kanon kul, fyra av fem toasts!!!
Melvin fick vara ledig idag också. Mys mys. Ska äntligen klippa och färga håret idag. Välbehövligt om man säger så.

Helgen då...fredagen spenderades tillsammans med familjen Dahl. Ap trött efter min härliga 55 timmars jobbvecka, men gott och trevligt var det. I lördags fikade jag på stan tillsammans med Vickan och Evelina. Fortsatte sen till Vickan för mer kaffe och smaskiga kanel bullar.
På kvällen blev det grillning och vin hos Petra och Jonas. Mycket trevligt. Dock fick jag någon knäpp i huvudet och var med på en tävling om vem som kunde ta mest sprit i munnen! Jag var jätte duktig men fy far åt helvete säger jag bara! Bakfull som ett babianarsle på söndagen! ALDRIG MER!!!! Blev inte människa förrän vid 17 tiden...Då cyklade jag bort till Evelina och smaskade mat och tittade på film. Vickan och Milla var där också.

Jobb i går och inget spännande. 7-16 så jag hade kvällen hemma med familjen.

Nu ska jag ta min tvätt och son och bege mig ner till dom vackra tvättmaskinerna. Tänk om klockan kunde vara 16 så man blev lite fin i huvudet igen...!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback