Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

...

Nu jävlar snöar det på riktigt! Det fullkommligt vräker ner, samtidigt som det blåser. Kanske blir en vit jul i år?!

Ska jobba 15-20 ikväll.

Igår var stora fina och jag på två ställen och tittade på tapeter. Dock blev ingen av oss mycket klokare. Huuur mycket som helst att välja på och vi verkar INTE ha samma smak och tycke vad gäller tapeter...hm någon borde vi väl kunna enas om till slut får jag hoppas. Tog in granen som pappa var här med i tisdags också. Men vi väntar med att klä den till i morgon när skrotis kommer hem så att han får vara med. Det luktar jul här nu kan jag lova.

Jag som hade tänkt ta mig i kragen och gå upp till TR och fixa ett medlemsskap idag skjuter upp det, för i det här vädret ska man nog hålla sig inne om man kan. Jag klagar ABSOLUT inte på att det snöar, men det är lite otäckt att vara ute för det är så halt överallt och bilarna far som bambi på hal is.

Nu ska jag sluta svammla.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback