Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Nu är det över...

Ja julen med allt vad det innebär är över. Fin fina klappar blev det och vi alla är mycket nöjda. Det blev ju t.o.m en vit jul i år.

Näst sista dagen på det här året idag. Imorgon kväll tar vi på oss våra finaste 80-tals kläder och firar in det nya året med 35 av våra vänner. Har bara en liten detalj kvar som inte är färdig...nämligen kläderna! Beställde ju kläder på HM men klänningen bara vägrar jag sätta på mig. Ser gravid ut och bara jätte ful. Dom lila leggings som jag beställde ska jag ha och guld skorna (om jag kan gå med klackarna som var så mycket högre än jag trodde), sen fattas det ju något till överkroppen. Får ta ett sista race ner på stan sen. Ska träffa Petra o Vickan sen i em också och baka tårtor, kolla på lokalen göra sista planeringen och sen åka o jobba klockan 22 också. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men på ett eller annt sätt löser det sig nog.

Köpte ju ett wii i julklapp till oss. Såhär i efterhand kan jag väl säga att det kanske inte var det klyftigaste jag kommit på. Jag blir sååå satans arg och sur när det går dåligt o jag förlorar! Att jag sen har en son på 3 1/2 år som är kung på alla spel han prövar, gör ju inte saken bättre heller. Men men jag får spela i min ensamhet när inga andra människor är i närheten, för det är inga vackra ord som kommer ur min mun ;)

Fäääärrrrrrddddiiiiiiig skriker melle nu. Bäst att dra!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback