Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Skärpning!

Skärpning på mig som typ aldrig lägger ut några bilder på bloggen längre!
Skärpning på vädret som är så fruktansvärt tråkigt!
Skärpning på mig som inte tagit tag i träningen på Tjust Rehab!
Skärpning på mig som inte köpt några julklappar!
Skärpning på Tiger Woods som är ett äckel!

Jobbat 7-12.30 och sen hämtat skrutt. Han somnade i vagnen påväg hem så jag passade på att gå in på HM och köpa nya vantar. Har nu kollat på Bolibompa kanalen (Melle säger att den heter så) och ska snart göra lite mat.

Roligare än såhär blir det inte gott folk!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback