Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Dålig!

Ja jag vet...jag är sååå dålig på att blogga just nu. Men dagarna går och plötsligt är det natt och man ska sova.
Har semester nu igen. Ska bara in ett par timmar i morgon på en utbildning. Sen är jag ledig och börjar inte förrän måndagen i vecka 32. Härligt!!! Hoppas bara att vädret vill bli soligt och fint igen för som det är nu är det inte mycket att hurra för.

Visfestivalen är förbi och det blev party på lördagen för min del. En hejdudrande fest hemma hos Findus gjorde kvällen lyckad! Meningen var att vi skulle ner på stan för att sitta i öltältet, men innan vi kom ner till stan hann klockan bli 1.45 och tältet stängde 1....miss i planeringen men det gjorde absolut inget eftersom vi hade så satans kuligt!

Igår var jag Vickan och Melle hos Mitt Brunöga i deras nya hus i Almvik. Sååå mysigt och fint hus. Vi var på en liten promenad i skogen till Melles lycka. Alla skogar är nämligen trollskogar så en liten jakt på troll blev det. Hittade dock inget. Däremot fick han ca 22 tusen myggbett och en fästing med sig hem. Men nöjd var han mitt lilla troll;.)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Daniel har ju semester fast han har fått jobba igår och idag. Hurra så roligt. NOT!
Ikväll ska vi på picknink med Dahl klanen, mysigt mysigt. Äta gott och blarra.

Dags att inta frukost och sen bege sig ut en sväng. Om dom där fula molnen kunde försvinna skulle det bli en kanon dag.

Puss o kram


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback