Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Första semesterdagen avklarad!

Haj!

Jaha nu är alltså första semesterdagen avklarad. Vilket väder det har varit!!! Strålande sol och varmt. Melvin har badat i poolen och jag har glassat i solen. Me like det här vädret kan jag säga. Ge ma mer!!!!

Har fått hem min gladiatorsandaler jag beställt. Inte riktigt vad jag tänkt mig men dom duger. Har kommit på att jag vill ha ett par svarta också så det blir nog ett par till skulle jag tro;-)
Var även uppe på Jysk förut för dom hade en sådan byrå vi ska ha till Melvin. Trodde den skulle se ut som den på Ikea men icke sa nicke det gjorde den självklart inte. Sån tur kan jag ju inte ha. Melvin fick ett litet utbrott när vi var där pga av att han inte fick en leksak. En viss herr Dahl har skämt bort honom med en leksak så fort man kommer in i en affär (när jag inte är närvarande), och nu var elaka mamma med och sa nej! Hua vilket liv!!! Tror D förstod att han inte kan ge honom en leksak VARJE gång nu;-)

Ser fram emot torsdag då jag ska ha samkväm med mitt lilla brunöga. Ska ju bli toppen väder så vi ska sola och ha det bra. MYYYYYS!!!! Oj såg nu när jag läste meningen att det lät lite konstigt...ska alltså umgås med Petra för Dig som inte förstod!

Skulle ändra lite på bloggen förut. Ville ha en annan bakgrundfärg men hur jag än gjorde så blev den bara vit...vet inte hur jag lyckades riktigt men nu får det vara så tills jag lyckas ändra.

Jag ska göra ett nytt försök att se Valkyria ikväll som vi har hyrt. Såg i vanlig ordning bara halva filmen igår. Sanslöst!

Nu ska jag leka med skrutt en stund innan det blir kvällsmat och God Natt!!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback