Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kräftan är mitt nya namn!

Hello sunshine!

Spenderat dagen på Löga med Bästaste Petra. Vi trampade iväg strax efter tio och efter lite rundvandring på berget hittade vi en plats att ligga på. Mycket folk. Hur tidigt åker folk ut igentligen??? Härligt väder idag också. Dock har det blåst lite kalla vindar, men vi upptäckte ett annat ställe efter ett tag och där var det hett! Röd som en kräfta på bröstet är jag. Får säkert solfrossa ikväll. Härligt värre.

Kom hem strax innan tre. Tog en välbehövlig dusch och sen kom Melle. D och E lagar bil och Melle jag och Petra har varit nere på gokarten. Blev inget åka av för Melvin för dom hade bokningar fram tills stängning, men Jonas har lovat att Melvin ska få en åktur snart.

Tog oss en tripp till Linkan igår. Byrå inhandlades och monterades ihop igår. Blir nog bra det där. Kartongen som var till den används i skrivande stund av skrutt som säger att det är hans nya lägenhet. Ja fantasi är inget som saknas i alla fall.

Hoppas grabbarna grus är färdiga i garaget snart så jag kan få klämma och känna lite på min sambo. Vill vill vill.

Nu blir det mys med Lilleman innan han ska åka till E igen.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback