Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lunch med Milla!

Helluuuuu!!!!

Vad gör Du? Har Du fint väder hos Dig? Sovit gott? Har något roligt hänt som Du vill dela med Dig av? Vad ska Du göra idag? Tänkte ställa 1000 frågor men orkade bara med 5!

Jaha tisdag den 9 juni 2009 står det i almanackan idag. Ledig som alltid på tisdagar. Prinsen är lämnad på ÖF. Det är familjehemmens dag idag (ingen aning om vad det innebär) men förmiddagen skulle spenderas med alla dagmammor och barn i stadsparken. Lekar och underhållning skulle det bjudas på. Hoppas dom klarar sig från regnet bara. Även idag sov vi alldeles för länge, men det har blivit lite av en vana nu så vi fortsätter säkert så resten av veckan också.

Finaste Daniel målade klart vår tv hylla igår så nu står den på tork. Han köpte någon annan färg som luktade som en hel målerifabrik, så jag höll på att storkna när jag kom hem igår kväll. Stackar Melvin har fått låna ut sitt rum ett par dagar till hyllan, och eftersom färgen luktade så mycket så fick han sova inne hos oss inatt. Kan ju säga att han inte var ett dugg ledsen över det! Melvin är inne i en period då han säger " jag tycker om dig, jag älskar dig" väldigt mycket. Sötast är han när han säger " jag älskar dig mamma, det vet du va?" I natt har han dessutom vaknat flera gånger och sagt "mamma jag älskar dig". Han är nog inne i en period då han både ger och vill ha extra mycket kärlek.
Petra: Melvin säger minst en gång om dagen att du är hans Petra och att han älskar Dig. Jonas får nog se upp;-)

Klockan 12.30 ska jag träffa Milla och äta lunch. Gott och trevligt. Ska även slänga i ett par maskiner tvätt och hinna städa lite. 15.45 kommer ju moster och kusiner på besök.
Inget regn ännu och hoppas det håller sig så till kvällen så vi kan gå på speedway.

Dax att duscha och kladda på lite i ansiktet.

Hoppas Din dag blir bra vad Du än ska göra!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback