Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

2006-05-18 Klockan 11:53

Hej!

Ja för ganska exakt tre år sedan blev jag mamma. Min lilla lilla plutt har redan hunnit bli tre år! Helt sanslöst vad fort tiden går. På ett sätt känns det som igår när jag låg inne på operation och var fullt koncentrerad på att hålla E vid medvetande. Tänkte inte så mycket på att dom precis i denna stund skar upp min mage och skulle få ut en liten bebis, nej jag låg och gav E instruktioner om att han skulle böja ner sitt huvud för att inte svimma hahaha. Åååå det är helt galet att man lyckats göra något så fint som Melvin.


Uppdaterar lite senare och då kommer det bilder också.

Nu föddes han för tre år sedan!!!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback