Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Å så var det blääää igen!

Fina Du!

Då ligger jag här i soffan och mår illa igen... Mådde bättre igår under dagen och kvällen. I morse var jag och lämnade skrutten hos dagmamman och då mådde jag bra. Fy det är så jobbigt att må illa heeela tiden. Man blir ju så trött.
Skönt att Melle och Daniel verkat klara sig iaf "peppar peppar"!
Har titta på kort sen valborg som Vickan och Kim lagt ut på FB. Fasen så roligt vi hade. Fint väder, myskläder, alkohol, allsång och snusk. Kan det bli bättre??? Ta ma tebax diweeekt!

På lördag ska vi till Idö för att fira Daniels mamma. Fy jag fasar redan nu för båtresan eftersom jag blir sjösjuk direkt. Hoppas innerligt att jag är frisk tills dess för jag vill följa med. Det var grillbuffé på menyn. Gottigt!

Har tyvärr inget nytt och roligt att dela med mig av. Dom senaste dagarna har ju inte varit så roliga...

Melle va så mysig igår. Han satt i sitt rum och lekte och jag var i köket och styrde med ngt. Då ropar han:
-mamma du måste komma. När jag kommer in tittar han på mig och säger:
-jag skulle bara säga att jag älskar dig mamma. Nu kan du gå igen!
Då smälter man kan jag lova. Han är för go min lilla skrutt.

Nähä jag kanske skulle passa  på att försöka sova en stund och se om illamåendet går över. Klockan 16 kommer Melle och Finaste hem och då är det inte så lugnt längre;-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv32792_37810254.jpg
Bjuder på en bild: Melvin tittar på sin favvo film på datorn. En bil film!

Hörs kanske senare.

Puss och kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

gumman då! hoppas att du snart blir bättre! Går massa magsjuka nu har jag hört =(

Krya på dig så hörs vi snart!!

Puss o Kram!

Postat av: Storebror

ähhhh varför detta illamående ähhhhh melle syskon??????????ähhh!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback