Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jobb, mat och lek med flygplan!

Godkväll min vän!

Börjar med en efterlysning!
Storebror: Länge sen vi såg ditt tryne...Ta dig tid och kom in till storstan snart och träffa din syster och lill skrutt!!!!

Sååå skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter min sjuk vecka. Hoppas jag alltid kommer att ha ett jobb som känns bra och roligt att gå till. Började 7 idag och slutade 15, och det är jätte skönt att fortfarande ha eftermiddagen och kvällen ledig ibland. Jobbar ju bara kvällar annars. Å andra sidan är det skönt med sovmorgon också men en kombination av dag och kväll skulle vara skönt.

Hämtade Melle efter jobbet och vi lekte en stund när vi kom hem. Sen sa skrutten att han var så trött och frågade om han fick sova en stund. Det har inte hänt många gånger att han ber om att få sova, så i en timme sussade han skönt. När han vaknade var det dags för middag. Mätta och belåtna fortsatte vi lekandet med flygplan den här gången. Finaste D är i garaget och håller på med bilen.

Ledig dag i morgon och då blir det nog städ för hela slanten. Inte det roligaste jag vet men skönt när det är färdigt!
Har teckenutbildning på kvällen och sen bär det iväg till Maline och DH kväll med dom finaste tjejerna. Länge sen nu igen så hoppas att alla kan komma.

Nu blir det ett par sista minuter med lek och sen dags att få lilleman i säng. Hoppas att min kära pojkvän kommer snart också så jag får mysa med honom också innan man blir aptrött och tråkig!

Trevlig kväll!

Puss och kram



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback