Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lunch Date!

God förmiddag Vackra Varelse!

Hur har Din dag sett ut hittills? Jag och min lilla prins var trötta i morse och sov till 8.20. Skönt men lite stressigt eftersom Melvin skulle vara på plats hos dagmamman klockan 9. Han vaknade 7.30 och drack lella, men vi somnade visst om lika snabbt igen när flaskan var tom. Jag skulle kunna fortsatt sova hur länge som helst tror jag. Är sjukt trött hela tiden. Trodde det skulle bli bättre när det är ljusare längre och det är skönt väder, men icke! Ja ja någon gång blir jag väl pigg.

Igår var Melles faster Anna och hennes sambo Anders här och firade Melvin. Han fick en kickbike! En med två hjul bak istället för ett så det är lättare att hålla balansen. Melvin blev jätte glad. Dom har en sån hos dagmamman så han kan det där;-)

Idag ska jag jobba. Men först ska jag träffa två av mina underbara flickor och äta lunch. Ska bli mysigt. Vi träffas inte så ofta längre tyvärr... Det är alltid något hinder i vägen för någon av oss. Men vi håller kontakt ändå via mess och blogg så vi inte missar något spännande skvaller;-)

Nu är det bäst att jag hoppar in i duschen. Ska träffa Milla och Vickan 12.30.

Ha en bra dag!


Mina pinglor!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storebror

I dag är det sen 21 och du har inte bloggat på ett och ett halvt dygn........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback