Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sen när blev jag morgonpigg?!?!

Godmorgon!

Lördag, helg och med chans att sova hur lääänge som helst. Men vad gör jag då? Jo vaknar klockan 8:30 och kan verkligen inte somna om! Ligger och vrider och vänder på mig och försöker somna om, men vid 9 gav jag upp. Bara att skutta upp ur sängen.

Igår var ju kära bror här. Jag fick jätte fina kaffe koppar och Melvin fick en polismotorcykel. Det var en höjdare kan jag lova! Han lekte med den precis hela kvällen. När han skulle prova cykeln som vi ska köpa så skulle påsen med motorcykeln hänga på styret! Den låter så underbart härligt också...den har ju sirener och allt. Blir nog kul att lyssna på den på morgonen. Tack så mycket Tobias;-) Tobias tyckte förresten att jag bloggade för lite. Tre gånger om dagen vore bra tyckte han!!!

Idag blir det present shopping för hela slanten. Cykeln var som sagt bra så den ska vi åka och hämta. Sen ska han ju få en tvättmaskin och lite annat smått och gott.
Vädret är fint och jag hoppas att temperaturen är varm och skön för i em bär det av till torpet.

Nu ska jag äta frukost och sen göra mig i ordning för att dra ner på stan. Ska försöka få upp sjusovaren inne i sängen också. Får gå in o pussa på honom lite och se om han vaknar.

Ha en fin lördag!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback