Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Plask!

I dag har vi plaskat och lekt på morgonen/förmiddagen. Hej o hå vad kul det är! Melle är som en fisk i vattnet. Efter badet blev det McDonalds på skrotis begäran. Usch tycker inte om den maten. Smakar kartong eller något. Men men lillen var nöjd ialla fall. Nu har vi lekt en stund och Ronja går på tv:n. Har en väldigt trött unge som jag ska försöka hålla vaken, för klockan 15 är det kalas.

Bäst av allt: I natt kommer min älskling hem!!!
Kan tänka mig att han är hemma vid 3-4 tiden och då kommer jag vara för trött för att förstå någonting. Sen ringer min mobil strax innan 6 och då ska Melle till dagmamman och jag till jobbet. D lär ju vara helt väck så vi får mysa ordentligt när jag slutat jobba helt enkelt!! Melvin är överlycklig och säger att han ska vara vaken tills Dada kommer hem...får väl se hur det blir med den saken;-)

Fars dag idag också. Jag var hos min pappa i tisdags och firade i förskott. Melle har skvätt ner sin pappa extra mycket idag på farsdag (han var med i simhallen).

Söndag v.47 börjar jag jobba heltid. ÄNTLIGEN!!! Blir lite mer pengar på kontot än att bara jobba 50%. Går åt lite extra pengar eftersom prinsen vill ha ett Nintendo wii i julklapp!!!

Nu är visst lill herrn i huset hungrig igen?!?!? Det var ju 2 timmar sen vi åt men badet gjorde visst honom extra hungrig...

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback