Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Stick i fingret

I dag var det ju besök hos doktorn för Melvins del. Det gick kanon bra fast han trodde hela tiden att han skulle få en spruta. Doktorn lyssnade på hjärta, lungor, mage o klämde o kände lite här och var. När blodtrycket skulle tas blev det först lite protester men det gick bra till slut. Det jobbigaste var att när han skulle ta stick i fingret. Men han gick med på att tanten skulle sticka mig först, och när hon gjort det så sträckte han fram sitt finger så duktigt. Han sa inget när dom stack, men när han fick syn på blodet kom krokodiltårarna. Tre rör skulle hon ha så det tog en liten stund och Melvin var sååå duktig.
Som belöning blev det ett besök på Åhléns och där fick han en Batmangubbe.

Finast är iväg och fiskar och skrutt och jag leker Batman och Joker. Är så vansinnigt trött så jag skulle vilja gå och sova.

Idol o godis väntar ikväll.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback