Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tråkigt!

Vill du läsa ett intressant och spännande inlägg kan du sluta läsa nu!!!


Onsdag hela dagen och jag jobbar 22-07. Skrotis är hemma och lyssnar för tillfället på musik.

Har absolut inget att skriva om, så det här blir det tråkigaste blogginlägget i världshistorien. Men någon måste göra ett sånt också!

I morgon när jag vaknat till liv ska jag klippa och färga håret! Äntligen. Ser ut som ett kadaver i huvudet just nu. Och MIN frissa Tessan är äntligen tillbaka från mammaledigheten också. Perfekt!

På fredag kväll ska jag till fina Evelina på hennes salong. Hon har nu öppnat butik som det är invigning av på kvällen. Trevligt som tusan. Har redan beställt smink av henne så lite av lönen kommer nog spenderas där. På tal om Evelina så ska jag ringa dit nu och boka tid för att fixa mina naglar.

Ska även ringa Telenor och säga upp mitt abonemang där. Ska gå över till 3.
Gud vilket intressant inlägg.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback