Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Trött!

Hujeda mig så trött jag är. Jobbat i natt och inte sovit något ännu. Melvin har tydligen sovit dåligt och drömt konstigt precis som när han har feber. Så han fick vara hemma idag vilket innebär att jag inte kan sova förrän finast kommer hem. Tror dock inte att han har haft feber för han är pigg som en lärka och precis som han brukar vara. Men det är ju bättre att ha honom hemma en dag för att se hur han är, än att skicka iväg honom och han blir dålig hos dagmamman. I morgon ska han iaf gå.

Igår var ju skrotis och jag och julpysslade lite. Det var väldigt trevligt.

Lördagskvällen spenderade jag hos Sammy. Några tjejer och ett spel. Kan inte bli bättre.
Något som inte var lika roligt var det vi sysslade med på lördags fm/em, nämligen att STÄDA/RENSA/PLOCKA IORDNING NERE I FÖRRÅDET! Fy faaaan säger jag bara. Vad mycket skit. På sex år samlar man tydligen på sig ganska mycket. Men skönt att allt är sorterat och klart och nu är det bara att åka till tippen med grejorna. Blir nog en kväll i veckan skulle jag tro.

Nu ska jag sätta tandpetare i ögonen och försöka hålla mig vaken en stund till. Melle kom upp strax efter 7 i morse så jag hoppas på att han vill vila lite nu efter lunchen. Klockan 16 är det jag som stupar i säng och sen är det dags att jobba igen klockan 22.

Trevlig dag!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback