Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

veckovild!

Ja jag har ingen riktig koll på vare sig vad det är för vecka eller dag. Känns som en måndag fast enligt kalendern är det onsdag! 14.45-22 på schemat idag alltså.

Den 28:e åker jag,Vickan o ev Petra till Lisen i norrköping. Wihooo va det ska bli kul. Sakner den där Lisen;-) Bara brudar en hel helg...kan inte bli bättre!

Skrotis åker till sin pappa idag och kommer inte hem förrän på söndag, och då ska han sova hos mormor för det är stängningsdag hos dagmamman. Men känner jag mig själv rätt så kan jag inte hålla mig borta ända tills på söndag. Vill inte, kan inte!

Min stövlar jag beställt kom hem igår. Inte riktigt vad jag trodde men helt klart godkännda så dom behåller jag. Nu fattas bara ett par snygga vinterskor också. Inte det lättaste. Kanske kan hitta det i Norrköping.

Ska ta och duscha lite nu.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback