Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Å så kom den...

I går kväll skrev vi en lapp, ritade en teckning och sen hängde ut ett litet paket med fyra tutt-tuttar i ett träd. Efter en sund gick vi ut och tittade, och då var paketet borta. Tutt-tuttfågeln hade varit här och hämtat dom. En överlycklig Melvin sa farväl och pussade sina älskade tutt-tuttar, sen var det inget mer med det! Inga tårar eller skrik alls. "Titta att jag kan sova utan tutt-tutt mamma" sa han och sen vände han på sig i sängen. Han är väääldigt stolt över sig själv och jag kan säga att hans mamma också är det!!! Min stora duktiga kille. Tog massa kort som jag ska lägga ut inom kort.

Idag är det jobb 14.45-22 som gäller. Massa stånd på stan idag men jag tror inte jag ska ner och titta...får se om jag ändrar mig;-)

Dusch och fix nu. På återseende!

Puss o kram


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback