Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Grått!

Ja grått, trist,mörkt och kallt kan väl den här dagen beskrivas som. Vill ha lite soool som lyser upp tillvaron!

Jobb 14.45-07 står på schemat. Sov till 11 idag så jag ska nog kunna hålla mig vaken. I morgon kommer skrutt hit igen. Han har varit sååå duktig utan tutt-tutt. När dom skulle vila hos dagmamman igår hade han frågat efter den, och hos E när han var trött i går kväll. Men inga tårar eller skrik och sovit har han gjort:-) I helgen ska han få välja en leksak på Janne Banan eftersom han varit så duktig.

På söndag är det kalas igen och jag jobbar 22-07. Annars vet jag inte vad helgen har att erbjuda. Hoppas på fint väder så man kan var ute lite. Umgås med Vickan ska jag göra på lördag också kom jag på. ME LIKE!!!

Nu ska jag se över vad jag kan tänkas ta med mig för mat till jobbet.

Puss o kram


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback