Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Bio

Gårdagen var sjukt rolig. Mat och dryck här och sen ner på krogen. Dans dans och dans! Inte så mycket känt folk ute. Mest yngre. Men vi hade sååå roligt!

Lite seg i huvudet är jag allt idag. Sov till 11.45!!! Vet inte om jag någonsin sovit så länge...
Finaste D var så gullig och kom o mötte mig i natt när jag gick hem. Trött var han och han skulle upp och fiska klockan 6.30 i morse, men det var han själv som sa att han ville komma och möta mig. Det är kärlek!

Dagen kommer gå i lugnets tecken... Melvin kommer hem sen. Längtar. Klockan 18 ska jag Vickan Petra Lina och Josse på bio. Wihoo!

Å idag är jag pizza sugen...brukar jag aldrig vara men idag skulle jag kunna trycka in en pizza i huvudet!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback