Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fredagsmys!

Fredag idag. Vad händer? Ingen aning! Skulle vilja snuffa på lilla Elsa...har inte sett henne än. Sen pratade storebror om att komma hit men jag har inte hört något mer!? Får väl ta dagen som den kommer helt enkelt. Melvin är här ett par timmar till. E hämtar honom när han slutat skolan, men sen kommer han på söndag igen <3

I morgon vet jag vad jag gör i alla fall. Först blir det lite planering med Vickan och Petra inför nyår. Sen är det väl dags att börja laga mat till kvällen. Vickan, Petra, Milla, Maline, Lina, Sara, och ev Jenny kommer. Känns som jag glömt någon... Får se om det blir utgång senare på kvällen. Skulle vara roligt med flickorna.

På söndag blire Flickan som lekte med elden med tjejorna! Me like väry mutcho.
Fint väder idag men säkert kallt. Det är verkligen höst nu. Kan vara lite mysigt bara det inte håller på och blåser och har sig.

Funderar fortfarande på vem som tycker sådana fina saker om mig. Vem är du?

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback