Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Takida!

Läste precis på VT att Takida kommer till MCdagarna. Hoppas det är sant o inte ett april skämt. Var två år sedan jag såg dom sist så det är dags nu. Härligt!

På tal om härligt så är vädret det idag. Har varit på stan med Vickus en sväng. Hittade snygga sommar sandaler o en tröja. Kom också fram till att det inte får vara en liten tjej i magen, för då blir jag ruinerad! Jisses vad mycket fina små flickkläder det finns. Skulle lätt gå i personlig konkurs på en timme!
Haft Cissi o Elsa på besök på fm också. Där kan vi snacka em en söt trollunge. Lilla Elsa kan nog charma vem som helst skulle jag tro.

Ledig dag idag och även i morgon. Gött!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback