Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Välkommen foglossning! Idag är den här ...

Välkommen foglossning! Idag är den här ordentligt. Så illa att jag fick ringa Daniel o be honom köra skrotis till dagmamman. Tar en rejäl stund på morgonen innan jag kommit igång o kan röra mig någorlunda. Börjar jobba 14.45 så jag har ju ett par timmar på mig. Hade skiten när jag gick med Melle också, och har igentligen aldrig blivit av med det, men ju längre in i graviditeten jag kmr desto ondare gör det. Tänk vad man ska stå ut med för dom små liven;-) Väderskär är räddad! Tänk vilka fantastiska jobbarkompisar man kan ha! Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback