Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hjälp!!!

Nu behöver jag er hjälp!

Var hittar man en snygg fleeceoverall till en bäbis? Jag vill inte ha någon vit eller beige eller sån med öron på. En snygg, bra till ett hyffsat pris. Polarn o pyret har ju snygga o bra, och den gröna är underbar, men jag skulle ändå vilja ha tips på något annat märke. Har kollat runt på olika sidor på nätet, men hittar ingen snygg.

Så snälla snälla snälla ge mig era bästa tips så är jag evigt tacksam!

Puss o kram

Permalink Barn Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Hej gum!

Hittade dom fina molo overallerna på nätet, sååå fina! Kolla in här: http://www.babyshop.se/system/search/search.asp?m=226&page=2

Men dom var dyra.... 499 st... men fanns i massa fina färger! :) Hoppas du hittar en fin! :)

puss

Postat av: Malin

Tack Gum. Såg dom också o dom är supersnygga, men POP's är dessutom vindtäta o det är ju bra. Ett par hundralappar dyrare dock men det är ju riktigt bra kvalité så man vet vad man får för pengarna. Jag har verkligen kärat ner mig i den gröna, som självklart är 100:- dyrare, men den är sååå läcker o passar både en kille o tjej :-) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback