Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Storm!

Skulle lätt blåsa bort om jag gick utanför dörren idag!

Gårdagskvällen med Pippibrudarna var lyckad på alla punkter förutom en. Maten.
Har bara hört lovord om Saltmagasinet men jisses vilken besvikelse. Vi var sex stycken som alla beställde Tapas som bestod av strömming, sparris i någon sås, soppa, lamm och sen någon form av mousse på rödbetor. För det första tog det 1 1/2 för oss att få in maten. Ett annat bord med 7 damer som kom efter oss, och som också beställde Tapas, fick sin mat före. När maten väl kom, ja då var allt kallt. T.o.m fisken...Dessutom skulle det vara någon lökröra på fisken. Tre av oss fick det, och tre inte.
Jag åt en sparris som var delad i tre delar, getosten och soppan som för övrigt rymdes i en halv liten kaffekopp! Summan: 195:-. Blev jag mätt. Icke!
Tror ingen av oss var nöjda med maten och jagkommer nog tyvärr aldrig sätta min fot där igen.
Bäbis fick  söta kläder av flickorna. Han kommer bli snyggast i stan.

Önskar jag hade en bra film och en gigantisk skål med godis nu. D är iväg och styr som vanligt så honom ser jag nog inte på ex antal timmar...
Saknar skrotis så det värker också.

Puss o kram



 

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback