Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Så ja!!

Nu är vi på plats i nya lägenheten, inflyttningsfesten är avklarad, jag jobbar, snön smälter och solen tittar fram då o då och jag är gravid. Ja ungefär så ser livet ut just nu. Och min kära VÄN som skriver såååå trevliga kommentarer har jag kvar. Gud vilken ihärdig människa som aldrig ger upp! Snacka om att han/hon måste ha ett tråkigt liv.

Du som är smart kanske redan har förstått att jag var sjukskriven pga att jag mådde dåligt när jag var "nygravid"? Är i vecka 15+3 nu och mår faktiskt ganska bra...peppar peppar. Han (ja jag tror det är en kille) i magen har vi sett två gånger redan och den 26 april är det dags att titta igen. Lika spännande och skrämmande varje gång. När jag berätta för Skrotis att han skulle bli storebror så blev han så glad så. Han pussar o kramar o sjunger för baaaabisen varje dag, och enligt honom ska dom sova i Melles säng och han ska ta hand om sitt lilla syskon. Får väl se vad han säger när lillen spyr, skiter ner sig och skriker:)

Blir en ordentlig uppdatering snart men detta får duga än så länge.

Puss okram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Bra Gumma! Nu får du allt fortsätta att blogga på du! Bäst för da! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback