Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Knark!

I dag har det varit en såndär dag då man igentligen inte gör något alls, men ändå bara springer den iväg. I och för sig sov jag till 11!, så där var ju halva dagen redan borta typ. Sen har vi varit i A-rummet och hämtat kött o svamp, ätit, fikat, åkt hem, lagat mat, väntat på att maten ska bli färdig, ätit, haft matkoma. Däremellan har jag bytt en och annan blöja, ammat, pussat Milo, pussat Daniel och målat naglarna. Det sistnämda är lite av ett beroende jag har och jag gör det minst en gång i veckan.
Ett nytt snyggt nagellack för mig, är som knark för en pundare. Kanske inte riktigt så allvarligt men ni fattar va?

Nu ska jag fortsätta att titta på när mina naglar torkar. Vackert!

Puss o kram

Storebror: Ber om ursäkt för den sena uppdateringen. Ska skärpa mig!

Permalink Bara babbel Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storebror

Fan vad svårt det ska vara att kommentera i mobilen...

Snabb uppdatering efter det lilla klagomålet i alla fall...



Sökes

En och annan bild till

Postat av: Malin

Ja visst är jag snabb!

Jaja bilder kanske kommer i morgon...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback