Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Besök

Vi har haft pappa m. familj på besök idag. Melvin och morfar kan busa om man säger så. Den ena blir svettigare än den andra, men oj vad kul dom har!
Min lillasyster är livrädd för att hålla Milo efterson han är ganska duktig på att spy. Hon blir även livrädd när han rynkar ihop ansiktet till ett russin, fast inte skriker. Tydligen tillhör det ett skrik till den minen. Ja hon är lite rolig den där fröken.

Har även nattgäster i form av storebror och Erika. Dom ska ut o svira så dom trillar nog in framåt småtimmarna.

Dagen har gått så fort utan att jag igentligen gjort något. Förutom städat, tvättat och diskat x antal gånger (ge ma en diskmaskin), men det är ju sånt man gör varje dag så det räknas ju inte.

Har något sjukt ont i min vänstra höft. Typ som foglossning men ändå inte. Fattar inte vad det ska va bra för? Mina promenader och träning är ju bara o glömma så länge värken sitter i. Jag kan ju knappt styra här hemma en hel dag utan att värka ihjäl mig när kvällen kommer! Så jävla onödigt så jag kan spy på´t!!! Bitter? Eh ja!

Har matkoma för tillfället och är allmänt seg. Har försökt skriva detta inlägg ett par gånger men blivit avbruten gång på gång. Hade en del att skriva om men det är som bortblåst nu. Lite bilder hade jag tänkt bjuda på också, men jag orkar verkligen inte lyfta min tunga (otränade) röv från soffan och hämta sladden till kameran och lägga in bilderna!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mikaela

haha lägg av ;( ja är inte alls rädd ;)

Älskar lillfisen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback