Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Blä blä blääää!

Du!

Idag är ingen bra dag. Jag har Maginfluensa!!!!! Finns det något värre? Skulle INTE tro det Du!
Igår kväll var vi och firade Finaste D:s mamma som fyllde 65 år. Vi fick smaskig smörgåstårta och gott fika. Alla bröder var där utom en, för dom var på förlossningen! Under tiden vi firade kom en liten Maja till världen. Snacka om en bra födelsedagspresent, ett till barnbarn!

Kände mig lite illamående innan vi skulle åka hem men jag tänkte att det nog var för jag ätit så mycket (som vanligt).
Kom hem och det gick verkligen inte över. Låg och vred och vände på mig ända till klockan 4 och då gick det inte längre. Fy jag hatar verkligen att spy. Somnade efter klockan 5 och sov till 13 och då var det dags igen. Usch, man blir som ett litet barn igen när man får maginfluensa. Borde försöka äta något men hur lätt är det när man mår illa?! Har inte ätit sen 17:30 igår så magen är väääldigt tom.

Nähä nu ska jag försöka ta mig ur sängen...Tyck liiite synd om mig är Du snäll för det gör jag!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Gummann då.. Hoppas att du snart blir bättre igen!! Skickar en stor kram till Dig!! KRAM!!

Postat av: milla

hej gumman!

ja, nu känns det lite bättre när jag varit o kollat. skönt!! hur mår du nu då? har du blivit nått bättre?

Hoppas att du kryat på dig!

Puss!

Postat av: Maline

Åh fy. Krya på dig sötis! :)



Vem är det som fått barn? Kram

Postat av: Petra

Mitt brunöga! Hoppas du mår bättre nu? Stackare, jag tycker synd om dig! Puss gull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback