Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jag ser en ljusning...

Hej Du Glade!

Jag mår bättre idag. Är helt slut i kroppen och det känns som jag sprungit två maraton, men inget kräks. SKÖNT!
Var tvungen att jaga ner på stan när finaste Daniel kom hem förut. Vädret har ju tydligen bestämt sig för att va dåligt och Melvins regnkläder har bestämmt sig för att vara för små. Vattenpölar och för små regnkläder är ingen bra kombination när man snart är tre år!!! Dessutom ska han på utflykt med dagmamman i morgon så det kan behövas då.
Det är inte lätt att få tag i normala regnkläder. Antingen ser dom ut som kläder en vägarbetare skulle ha på sig, annars är dom så tunna så att dom skulle gå sönder om en fluga landade på benet. Men men nu är det gjort iaf.

Har inte gjort så mycket annat idag. Har inte så mycket ork och inte kan jag äta något nämnvärt heller. I morgon måste jag tvätta för nu är det kris i allas garderober. Städa är också prio ett. Härlig dag jag har framför mig morgon. Vill Du byta?

Snart fyller ju lill prinsen tre år. Vet inte vad jag ska köpa. Har Du något tips? Daniel äldsta bror har en cykel vi ska titta på och sen vill han ha en tvättmaskin. En blå radiostyrd bil är en annan sak som det tjatas ganska mycket om. Blir nog bra till slut.

Nu ska jag leka en stund med skrutten innan det är dags att stoppa honom i säng!

Hoppas Du haft en bra dag och att Du får en trevlig kväll.

Puss och Kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback